Είμαι Κάδος Ανακύκλωσης, όχι σκουπιδοτενεκές!

Αγαπημένα μου παιδιά,

Να σας συστηθώ! Είμαι ένας από τους πολλούς κάδους ανακύκλωσης. Σίγουρα με έχετε ξαναδεί στους δρόμους, στα πεζοδρόμια, ακόμη και στα σχολεία σας. Δυστυχώς όμως πολλοί με μπερδεύουν με τον απλό σκουπιδοτενεκέ. Να λοιπόν που μου δίνεται η ευκαρία να το ξεκαθαρίσουμε. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕΣ!!! Βλέπετε, εγώ είμαι εκλεκτικός και δε με συμπαθούν τα σκουπίδια. Σε μένα βάζετε μόνο συσκευασίες που είναι φτιαγμένες από πλαστικό και PMD. Αφού τα μαζέψει το απορριμματοφόρο, πηγαίνουν στο εργαστάσιο ανακύκλωσης όπου επεξεργάζονται, για να μπορέσουν να γίνουν και πάλι χρήσιμα. Γιατί ό,τι πετάμε δεν είναι σκουπίδι! Η ανακύκλωση βλέπετε είναι σημαντική για την προστασία του περιβάλλοντος. Μαζί με τους άλλους κάδους ανακύκλωσης, θα σας μάθουμε τα κάθετί για την ανακύκλωση. Καλή εξερεύνηση λοιπόν, στο ιστολόγιό μας.

Με εκτίμηση,

ο μπλε κάδος ανακύκλωσης

unknown

 

Author: andrichristodouloublog

I am a primary teacher and I would like to share my knowledge and ideas with other teachers.

Leave a Reply

